Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Επιδρομή στην κουζίνα #2 ή Δεν πετάμε τπτ #6

Αναρτήθηκε από Faiou στις 11:49 μ.μ.
Χίλια συγνώμη σας έυχομαι για την πολυήμερη απουσία μου αλλά τώρα που είμαι ημιάνεργη έχω λίγες δουλίτσες να τακτοποιήσω και επίσης για ακόμη μια φορά άρχισα γυμναστήριο! Είπα να φτιάξω κορμί! Το αντικείμενο της σημερινής επιδρομής είναι το ακόλουθο.



Θα αναρωτιέστε  γιατι έβγαλα φωτογραφία αυτό το σουβλάκι! Όχι δεν έκανα γουρουνιά γυρνώντας από την δουλειά!!!
Με αυτό το σουβλάκι έγιναν αυτά!!


Και? Και που έγιναν? Τι τα κάνουμε?
Αν κάνετε μια βόλτα στο διαδύκτιο θα βρείτε πολλά ευφάνταστα και πρωτότυπα δημιουργήματα με σελίδες περιοδικών! Έτσι αξιοποιούνται όλα τα παλιά περιοδικά που μαζεύονται στο σπίτι! Επίσης μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διαφημιστικά φυλλάδια από ντελίβερι κτλ που έρχονται καθημερινά στην πόρτα μας, και ετσι δεν θα μας σκανδαλίζουν κάθε φορά που γουργουρίζει το στομαχάκι μας . Εγώ θα σας δείξω σε επόμενη ανάρτηση τι έκανα με αυτά τα ραβδάκια! Παρακάτω σας δείχνω πως εγιναν.



Επίσης θα ήθελα να πώ στην Μάτο και στην Ειρήνη ότι είναι έτοιμα τα δωράκια τους και άυριο που ρεπάρω θα τα στείλω!!!

8 σχόλια:

Ειρήνη είπε...

Μπράβο Faiou μου!έχω δει δημιουργίες με τέτοια..θυμάμαι έναν ωραίο καθρέφτη!
Φιλιά!

el.mar είπε...

Εγώ είχα δει κ είχα φτιάξει χάντρες με τέτοιο τρόπο!Περιμένουμε να δούμε...φιλιά!!

Faiou είπε...

Καλέ ακόμα δεν την ανέβασα και ρίξατε κιόλας ιδέες ε? Πολύ χαίρομαι!Ωραία ιδέα ο καθρέπτης Ειρηνάκι και el.mar μου έχω δει τις χάντρες που λες και φτιάχνουν υπεροχα πρ.αγματα με αυτές!!!αμα υπαρχει φαντασία!!!

Vana είπε...

Περιμένουμε να δούμε τι έφτιαξες! Από περιοδικά έχουμε όλες άπειρα...πολύ ωραία ιδέα πριν μπουν για ανακύκλωση!

Ανώνυμος είπε...

Ωραία ιδέα!Θα το δοκιμάσω σίγουρα!Φιλιά!

Unknown είπε...

Ανυπομονώ να δω πως τα χρησιμοποιησες!

LL είπε...

Καλημέρα Faiouuu και εγώ ανυπομονώ να δω που τα χρησιμοποίησες!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!
ΦΙΛΙ Χ 2

Δημοσίευση σχολίου

 

My Fa(ir)y tales Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review