Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Σαν τα χιονια!

Αναρτήθηκε από Faiou στις 5:48 μ.μ.
Δεν ξέρω αν συνέβη και σε σας αλλά ο blogger είχε ένα θεματάκι αυτές τις μέρες και δεν μπορούσα να δημιουργήσω ούτε να επεξεργαστώ ανάρτηση αλλά ούτε να σχολιάσω στα υπόλοιπα μπλόγκ! Ευτυχώς το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και είπα να σας δείξω τι έκανα αυτές τις μέρες που έλειπα! Επιτέλους έκανα το πρώτο μου μπάνιο!!!!Η θάλασσίτσα ήταν παγωμένη!!! Αλλά όχι δεν θα σας δείξω τις πρώτες μου βουτίτσες! Είχα μια τσαντούλα διαφημιστική και είναι αρκετά μεγάλη και βολική την είχα κάπου πεταμένη και λίγο ανεπρόκοπη που είμαι είχα δίπλα μια μπλούζα που μου την έδωσε μια φίλη μου που δεν την ήθελε την δοκίμασα αλλά κάτι δεν μου άρεσε έτσι την παράτησα κάπου! Την άλλη μέρα που προσπαθούσα να συμμαζέψω (λέμε τώρα) τις είδα μαζί και είπα κρίμα είναι... έτσι λοιπόν τις πάντρεψα και ορίστε τι βγήκε!



  


 Δεν ξέρω να χειρίζομαι την ραπτομηχανούλα οπότε την έραψα στο χέρι. Δεν είναι και πολύ γερή αλλά για αυτό που την θέλω μια χαρά είναι!! 
Επίσης όλο αυτό τον καιρό που απείχα από δω η κολλητούλα μου μας παράτησε και πήγε στην Ολλανδία για πρακτική και να βρει τον καλό της! ¨Ετσι η Εφούλα εκτύπωσε μια φωτό μας από τα παλιά και της έφτιαξα αυτή την κορνίζα:



Η ιδέα μου ρθε από μια καρτούλα που στειλε η γλυκιά μου η λΕλένη όταν είχα κερδίσει κάτι δικό της που ήταν φτιαγμένη με την τεχνική quilling και από την ανάρτηση της κυριούλας αυτής http://www.suzyssitcom.com.
Φιλάκια σε όλους! Α και όλα τα υποκοριστικά είναι εξεπίτηδες βαλμένα για ένα χαζούτσικο που με κοροδεύει!

15 σχόλια:

Ειρήνη είπε...

Μπράβο κοριτσάκι!!όλα πανέμορφα τα έφτιαξες!
Και το πάντρεμα φοβερό,αλλά και η κορνίζα!!
Φιλιά!!!

λΕλένη είπε...

Πολύ όμορφα είναι Φαίη μου!!! Και καλά με την κορνίζα ξετρελάθηκα!! Είδες τι ωραία και απλή τεχνική;;; Πολλά φιλιά!!!

Unknown είπε...

Πολύ όμορφη η τσαντούλα σου! Χαρά στο κουράγιο σου που την έραψες όλη στο χέρι! Μπράβο! :-)

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο σου για την υπομονή...αυτό θα πει χειροποίητο!...κ πολύ όμορφη όπως κ η κορνίζα!!!
Φιλάκια!!!

el.mar

Sofi Moukidou είπε...

super xeirotexneies!
follow you! hope you follow me back! :)

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφα!Και η τσάντα άλλαξε και τέλειο το δωράκι για τη φίλη σου!
Πολλά φιλιά!

Ρούλα είπε...

Πολύ όμορφο...πάντρεμα...! Μπράβο!

Faiou είπε...

Σε ευχαριστώ Ειρηνάκι!Κι εσένα λΕλένμη μου που με γνώρισες σε αυτή την τεχνική!Βαλλι μου να σαι καλα αλλά σαν και τις δικές σου τις τσαντούλες δεν έχει!Ελ μαρ μου σε ευχαριστώ κι εσένα πολύ γιατι ανώνυμη ? δεν μπορείς ακόμα να μπεις στον μπλογκερ?Σόφη μου σε ευχαριστω πολύ! Σε φολοου εδώ και καιρό! Μου αρέσει πολύ το ύφος των δικών σου δημιουργιών! Ευχαριστώ κι εσένα Μελινάκι ελπίζω οτι της άρεσε!Φιλιά σε όλες!!

Marina είπε...

Σου λείπει η φιλεναδίτσα σου έτσι;;; Όμορφο τρόπο βρήκες να την έχεις κοντά σου έστω και νοερά...

Αναστασία είπε...

Πολύ όμορφη η κορνίζα, αλλά το τσαντάκι δε περιγράφεται.... ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!! Μπράβο!! Μου αρέσουν πολύ οι λεπτομέρειες της τσάντας!

Unknown είπε...

και η τσάντα και η κορνίζα είναι υπέροχες!
Καλό Μήνα!!

simonmad είπε...

Έλειψες, αλλά δεν τεμπέλιασες! Όμορφες δημιουργίες, με φαντασία κι όπως πάντα τηρείς το "δεν πετάμε τίποτα"! Καλό καλοκαίρι!

Dizzy button είπε...

Πολυ όμορφη η μεταμόρφωση της τσάντας!Η κορνίζα που ετοίμασες είναι υπέροχη! Μπράβο σου!

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς είμαι ακόμα ένα ανώνυμο κουνελάκι ('.') :( :(
.....φιλιά :( :(

el.mar

Unknown είπε...

Πανεμορφα όλα!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

My Fa(ir)y tales Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review