Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Πως ξεκίνησαν όλα...

Αναρτήθηκε από Faiou στις 6:01 μ.μ.
Η ενασχόλησή μου με τα κοσμήματα και τις κατασκευές άρχισε κάποιο καλοκαίρι στην κατασκήνωση που φτιάχναμε διάφορα πραγματάκια με πηλό και τσερνίτ(πολυμερικό πηλό), κοτσιδάκια στα μαλλιά με μουλινέδες, βραχιολάκια με μουλινέδες, και διάφορα άλλα. Κάποια στιγμή μεγαλύτερη γράφτηκα στην ΧΕΝ Καλαμαριάς και ανακάλυψα τα κοσμήματα με χάντρες και σύρμα ή με μέταλλα. Με την βοήθεια της μητέρας μου που ασχολείται κι αυτή με τα κοσμήματα έφτιαχνα συχνά πραγματάκια που τα χάριζα στις φίλες μου. Δεν ξέρω αν το έλεγαν επειδή μ΄αγαπάνε αλλά τους άρεσαν και ζητούσαν κι άλλα. Αργότερα μετά από ατέλειωτες αναζητήσεις στο διαδίκτυο βρήκα blogakia από άτομα σαν κι εμένα που αγαπάνε την δημιουργία.  Σήμερα κλείνω τα 26 και μετά από προτροπές φίλων μου θεωρώ πως είναι καλή μέρα να ξεκινήσω αυτό το blog και όπου πάει...Καλώς σας βρήκα λοιπόν.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

My Fa(ir)y tales Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review