Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

'Αντε να ξεκινάμε σιγά σιγά!

Αναρτήθηκε από Faiou στις 1:30 μ.μ.
Πρέπει αυτό το μπλογκ να αρχίσει να παίρνει μια μορφή. Ασχολούμαι με τόσα πολλά πράγματα (όσον αφορά τις κατασκευές γιατί από δουλειά τπτ) και δεν ξέρω τι να πρωτοαναρτήσω. Δεν έχω και φωτογραφική και δεν μπορώ να ανεβάσω φώτο από τα καινούργια πραγματάκια που έφτιαξα. Σας δείχνω όμως κάποια σκουλαρίκια που έκανα παλιότερα με χάντρες και ντιζούλες.



με χάντρες μουράνο (οι μεσαίες)


παλι με χάντρες μουράνο και μαργαριταράκια

γυάλινες χαντρούλες,ροζ μαργαριταράκια και κορδέλα



Και αυτά τα κουτάκια που δεν ξέρω αν φαίνονται καλά. Τα πήρα από το ικέα τα έβαψα ξεπατίκωσα και τον μικρό πρίγκιπα και έτοιμα. Το κίτρινα το έδωσα στην αδελφούλα μου να το βάλει στο σπιτάκι της στην Πάτρα και το άλλο στο ξαδερφάκι μου.

Αυτό το Σάββατο έχει διακόσμηση κουτιού στο art-time οπότε θα βρω νέους τρόπους για να φτιάξω κι άλλα κουτάκια.

2 σχόλια:

big nat είπε...

Υπέροχα τα σκουλαρίκια σου! που μπορώ να τα βρω?

Faiou είπε...

Big Nat μου αν μένεις Θεσσαλονίκη ίσως γίνει ένα χριστουγιεννιάτικο παζάρι αλλά δεν ξέρω πότε ακριβώς.Όταν μάθω λεπτομέρειες θα τις αναρτήσω. Αλλιώς στήλε μου ένα mail.

Δημοσίευση σχολίου

 

My Fa(ir)y tales Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review