Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Pay it Forward!!!

Αναρτήθηκε από Faiou στις 11:47 μ.μ.
Έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό ένα παιχνιδάκι στην μπλογκογειτονιά που πολύ μου άρεσε! Σύμφωνα λοιπόν με αυτό το παιχνίδι οι πέντε πρώτοι που θα γράψουν σχόλιο σε αυτήν την ανάρτηση θα πάρουν από μένα ένα δωράκι μέσα στο 2011. Αλλά αυτοί οι πέντε θα πρέπει να κάνουν κι αυτοί το ίδιο, να δώσουν δηλαδή κι αυτοί ένα δωράκι φτιαγμένο από αυτούς μέσα στο 2011 στους 5 πρώτους που θα δηλώσουν συμμετοχή. Το παιχνιδάκι δεν ξέρω από που ξεκίνησε αλλά θεωρώ ότι είναι πολύ έξυπνο και πρωτότυπο! Γι αυτό κι εγώ πήρα την σκυτάλη από την Vana και την παραδίδω στους 5 πρώτους αυτής της ανάρτησης. έχω καιρό να σας δείξω πραγματάκια αλλά δεν κάθομαι και πολύ στα αυγά μου αυτές τις μέρες! Κάτι φτιάχνω όμως και όταν ολοκληρωθεί θα είστε οι δεύτεροι που θα το δείξω. Η πρώτη θα ναι η μανουλίτσα μου. Καλό σας βράδυ λοιπόν

5 σχόλια:

Ioanna K. είπε...

δωράκιαααα!!! και μάλιστα χειροποίητα φτιαγμένα με αγάπη!! καλώς με βρήκες! :D καλό απόγευμα!

λΕλένη είπε...

Καλημεραααα!!! Δε θέλω δωράκι... (όχι ότι θα με χαλούσε...) αλλά ήρθα να σου πω να περάσεις να πάρεις το δικό σου!!!

apinkdreamer είπε...

ειμαι η τριτη!!!!! εκανα ηδη την αναρτηση μου κι εγω!
χαρηκα που σε γνωρισα!!!

Λία είπε...

Έχω κάνει και 'γω την ανάρτησή μου για το παιχνίδι!!!
Καλώς σε βρήκα!

el.mar είπε...

Πρόλαβαααα!!!!!!!!!!!Χιχιχι!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

My Fa(ir)y tales Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review